10 Απρ 2008

Το έφαγα το σκαλοματάκι μου....

Το έφαγα το σκαλοματάκι μου και σήμερα με την Χαρούλα...(κι άλλο τραγούδι σημαίνει αυτό για όποιον δεν κατάλαβε!!) Μου αρέσει όμως... πολύ!!
Με κάποια τραγούδια της έρχομαι και ταυτίζομαι ... μας τραγουδάει το "Να με λένε Μαρία" και σκέφτομαι να αλλάξω και εγώ το Λυδία! Άκου να μου πεις....



Για νησιά που βρίσκονται μεσοπέλαγα μου λέει και πως να το κάνουμε? ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ!!!
Και ποιος δεν θέλει δηλαδή! Φουσκώσαμε από το πολύ τσιμέντο ρε παιδιά... γινόμαστε "δυσκοίλιοι" στις ζωές μας, μόνο και μόνο αναπνέοντας τον αέρα τούτο, το βρώμικο της πόλης...
Τρέχουμε από δουλειά σε υποχρεώσεις και τούμπαλιν. Χαραμίζουμε τον χρόνο μας μπροστά από ένα κόκκινο φανάρι και μια τηλεόραση. Ψάχνουμε να βρούμε κάτι να γελάσουμε, να ξεφύγουμε λίγο και η ποιότητα έχει πέσει στο ελάχιστο..
Το έχεις δει και εσύ, έτσι? Δεν είναι ιδέα μου? Σωστά?
Λες "θα πάω ρε φίλε, λίγο στο νησί να ξεφύγω" και σου κοστίζει μάνι μάνι 300 έουρος... δουλεύεις μετά υπερωρίες να "μαζέψεις" τα ασυμμάζευτα και πάει λέγοντας...

Για αυτό ταυτίζομαι με τα τραγούδια που και που... τζάμπα διακοπές! Του λεπτού μεν, διακοπές δε!

Καλά να περάσουν η κοπανατζίδες της Παρασκευής, στο τριήμερο τους!!!

4 σχόλια:

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Κοίτα γκρίνιααααα....
Δεν φτάνει που θα την πάω Παπακωνσταντίνου,δεν φτάνει που θα πάει σουηδία..σκούζει κιόλας..χε χε..
Ξέχωρα απο την πλάκα έχεις δίκιο αλλά επειδή είμαστε νέοι άνθρωποι θα πρέπει να σκεφτόμαστε αισιόδοξα και κάπου κάπου να αφηνόμαστε στην μαγεία διαφόρων τραγουδιών που μας ταξιδεύουν με την όμορφη μελωδία τους χωρίς να σκεφτόμαστε πάντα το ότι η κατάσταση είναι απογοητευτική..
Σκέψου μόνο ότι πρίν 50 χρόνια ζούσαν οι παππούδες μας και οι γονείς μας πόλεμο,κατοχή,πείνα..Ε κάπως έτσι είμαστε και εμείς αλλα ευτυχώς δεν έχουμε πόλεμο...
Και φυσικά για την σημερινή κατάσταση φταίμε όλοι μας...Κανείς δεν κοιτάει να αλλάξει τίποτα..

Λυδία είπε...

κανεις δεν κάνει τίποτα!! Εχουμε σαλτάρει ως λαός! Ας το παραδεχτούμε!!!! :P

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Eίναι καυστικός ο λόγος σου..Θυμίζει Τράγκα στις ειδήσεις των 8...