7 Ιαν 2008

Φαντάσου!

Κλείσε τα μάτια.... Σκέψου την πιο ευτυχισμένη μας στιγμή , την πιο αγαπισιάρικη, αυτή που σου έρχεται πρώτη στο μυαλό όταν με σκέφτεσαι....
Περίγραψε την.....

"Στην παραλία ήταν. Πρωί, δεν είχαμε βουτήξει ακόμα. Πίναμε καφέ και ήμασταν ξαπλωμένοι στην ίδια ξαπλώστρα Είχα ανοίξει τα πόδια μου και είχες ξαπλώσει στην αγκαλιά μου.... Μας πείραζαν οι φίλοι για την διαφορά στο χρώμα μας... Εγώ μελαχρινός και πολύ μαυρισμένος και εσύ άσπρη σαν το γάλα στην αγκαλιά μου. Γύρισες το βλέμμα σου σε μένα και με ύφος πειραχτικό και παραπονιάρικο μου είπες. - Τι λένε μωρό μου...! Δεν πειράζει.... Σ' αγαπώ!!!!! Με φίλησες απαλά και πήγαμε να κολυμπήσουμε..."

Μα που το θυμήθηκες αυτό??? Πάνε χρόνια... Τέλος πάντων! Ας υποθέσουμε ότι χθες κάναμε έρωτα ξανά μετά από τόσους μήνες που έχουμε χωρίσει. Χθες το μεσημέρι συγκεκριμένα. Ήταν καταπληκτικά γιατί είχαμε λείψει ο ένας στον άλλο. Σε κοιτούσα και πάλι στα μάτια και το μεσημέρι μας βρήκε αγκαλιά σε ένα μικρό ξενοδοχείο που πρώτη φορά πήγαμε. Δεν είπαμε τίποτα για το τι θα γίνει από δω και πέρα. Δεν τολμούσαμε... Θα ήταν πιο ανώδυνο να το αφήσουμε έτσι.... χωρίς καμία δέσμευση. κανείς από τους δυο μας δεν θα το άντεχε έτσι κι αλλιώς.. Σιωπηλή συμφωνία λοιπόν! Έφυγες μετά και μένα άρχισε και πάλι η ρουτίνα μου....
Το ίδιο βράδυ, τυχαία τελείως, γνώρισα κάποιον άλλον μετά από πάρα πολύ καιρό.. Έδειξε απίστευτο ενδιαφέρον και ξεχείλιζε ερωτισμό. Καταλήξαμε να πίνουμε το ένα ποτό μετά το άλλο. Με φίλησε κάποια στιγμή , και δεν αντιστάθηκα. Με προκαλούσε συνεχώς και μου άρεσε πολύ. Φεύγοντας από το μαγαζί, χωρίς να το πολυσκεφτώ, δέχθηκα τον παραπάνω ερωτισμό που μου πρόσφερε. Εντάξει βοήθησαν και τα παραπάνω ποτά που λέγαμε. Δεν είχαμε χώρο και τον πήγα στο ξενοδοχείο που ήμασταν το μεσημέρι γιατί απλά αυτό μου ήρθε πρώτο στο μυαλό. Κάναμε ξέφρενο σεξ και το ξημέρωμα ήμουν και πάλι μόνη στο κρεβάτι μου. Σαν να μην έγινε τίποτα απολύτως. Το κατάλαβες?

"Ναι, το φαντάζομαι όπως μου είπες..."

Ωραία! Τώρα ξαναφέρε την πιο καλή σου ανάμνηση από τον καιρό που ήμασταν μαζί στο μυαλό σου και περιέγραψέ την ξανά. Χαρακτήρισε με και πες μου πως νιώθεις τώρα σε σχέση με αυτήν την ανάμνηση....

"Ήταν ψέμα! Όλες οι φορές που μου είπες πως με αγαπάς ήταν ψέμα... όποιος αγαπάει δεν βεβηλώνει τις αισθήσεις του... αγαπάει παντοτινά.. Δεν βιάζει τις στιγμές του, όσο μεθυσμένος και αν είναι... και στο φινάλε, αρκετό από τον καιρό που ήμασταν μαζί ήσουν εθισμένη σε ουσίες... αυτό τι σημαίνει??? Ήσουν μαζί μου συμβατικά? Επειδή απλά ήσουν σε άλλη φάση και δεν είχες τον έλεγχο?... Κάτσε για να καταλάβω.... δηλαδή όλα όσα έλεγες όταν ήσουν "αλλού" να τα διαγράψω? Είναι ψέμματα? Κι αν τα διαγράψω τι μένει? Ίσως τελικά να ήμουν μόνο μία από τις παραισθήσεις σου.... Ζούσα ένα ψέμα ? Αυτό μου λες?
Καλύτερα να φύγω..."

Μη φύγεις... ή μάλλον , φύγε αφού το θες! Να προσέχεις μόνο και να θυμάσαι ότι σ' αγαπώ...

"Ψεύτρα..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: