6 Μαΐ 2008

...και ορκίζομαι στον Ποσειδώνα δεν θα ξαναερωτευτω!!!

Το πήρα απόφαση σου λέω!! :)
Έχουν σαλτάρει όλοι παιδί μου!!
Ο κάθε ένας το μακρύ και το κοντό του...
Η επικοινωνία ανάμεσα στους ανθρώπους, έχει πλέον προαχθεί σε επιστήμη!! Ζαβλακωμενοι από την πολύ δουλειά, τριγυρνάμε στους δρόμους και αν μας μιλήσει και κανένας τον μπινελικόνουμε....
Έτσι έχει γίνει και με τις σχέσεις... πόσα να αντέξεις???
Έχει παραξενιά ο ένας από την δουλειά, γκρίνια ο άλλος από την κίνηση και το μποτιλιάρισμα... τι κουβέντα μπορείς να κάνεις και να μην περιέχει εκνευρισμό???

Άκου το τραγουδάκι... θα σ' αρέσει! :P



"ΤΟ ΨΑΡΑΚΙ"

Δεν θα χαναερωτευτώ....

Σαν το ψαράκι πάνω κάτω

μέσα στη γυάλα μου γυρνώ

ξαπλώνω ανάσκελα στον πάτο

και κοιτάζω τον αφρό

πως μένουν όλα ίδια κι όμοια

κάθε μέρα που περνά

ας γίνει κάτι να ταράξει

της ζωής μου τα νερά

έτσι ευχόμουνα την ώρα

που μπήκες στη ζωή μου εσύ

γάτος με πέταλα και φόρα

μια ζωντανή καταστροφή

είσαι το μάτι του κυκλώνα

και φταις που φτάσαμε ως εδώ

στο λέω,μα τον Ποσειδώνα

δε θέλω να σε ξαναδώ



Σαν το ψαράκι πάνω κάτω

μέσα στη γυάλα μου γυρνώ

πίνω μια θάλασσα άσπρο πάτο

κλαίω έναν ωκεανό

πως 'έγινε να σ' αγαπήσω

να ναυαγήσω στ'ανοιχτά

ας γίνει κάτι να γυρίσω

στα ρηχά μου τα νερά

αν βγω απ' αυτή την τρικυμία

σώα και δίχως αμυχή

δεν ξανακάνω πια καμία

παρακινδυνευμένη ευχή

θα' θελα να'μουνα γοργόνα

μα ένα ψαράκι είμαι μικρό

και ορκίζομαι στον Ποσειδώνα

δεν θα ξαναερωτευτω ._

Δεν υπάρχουν σχόλια: