27 Μαΐ 2008

Αλήθειες και ψέμματα! ( παιχνιδάκι! )

Ο Νικόλας με κάλεσε σε αυτό το περίεργο (για μένα) παιχνίδι.

Πρέπει λέει να:
Γράφεις 4 προτάσεις που αφορούν εσένα.
Ζητάς από τους αναγνώστες να ψηφίσουν ποια απ’όλες είναι αληθινή.
Μόνο μία από αυτές ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

1. Μισώ την μουσική. Με κουράζει αφόρητα. Ιδικά τον Βασίλη τον Παπακωνσταντίνου, δεν τον αντέχω καθόλου! Ούτε για πλάκα!


2. Αν κάνα βραδάκι βαρεθώ στο σπίτι, παίρνω την Aprilia μου, και κατεβαίνω παραλιακή για κόντρες...

3. Το πραγματικό μου όνομα είναι Ευτέρπη - Πηγή αλλά το πρώτο δεν το ξέρει κανείς πέρα από την μαμά, τον μπαμπά και τον νονό μου!

4. Αν και λατρεύω την θάλασσα, δεν μπορώ να μείνω σε νησί. Εγκλωβίζομαι και κάνω τρέλες! :P

Αυτάααα....


Θέλω να μπερδευτώ μα τις αλήθειες και τα ψέμματα των... Νίκο Suspi Άρη Βιολογία Αggelika και της Σίβυλλα.. εννοείτε ότι όποιος άλλος θέλει να μας "μπερδέψει" είναι more than welcome!!

8 σχόλια:

jacki είπε...

Το μόνο που νομίζω ότι μπορεί να ισχύει είναι το τρίτο ή ίσως και το 4ο αλλά πιο πολύ μου κάνει το τρίτο.
Καλησπέρα.

Λυδία είπε...

jacki μου οχι το 3ο είναι και αυτό ψέμμα... αν θυμάμε καλά δεν συμετέχεις σε παιχνίδια.. αν το ξανασκέφτηκες πάντως η πρόσκληση είναι ανοιχτή... για τα δικά σου ψέμματα και την μια σου αλήθεια...!
Πολλά φιλιά!

b|a|s|n\i/a είπε...

το πρώτο δεν είναι σίγουρα (το διάβασα στο βιογραφικό σου :))
το τρία θα έλεγα και γω
το τέσσερα πολλές φορές την θάλασσα είδα, μπιτς μπαρ, εκτός αν σε εγκλωβίζει όντως
από δύο και τέσσερα θα διαλέξω το δύο

υγ και με σπράιτ το 'χω δοκιμάσει, και πορτοκαλάδα, και κόκα κόλα, και σκέτο. δεν μπορώ να ξεχωρίσω ποιο μου αρέσει πιο πολύ. σκέτο ή με λεμόνι. μάλλον σκέτο με λίγο λεμόνι ;)

Λυδία είπε...

Τελικά το τελευταίο είναι η αλήθεια... να σου πω όμως την μαύρη αλήθεια μου, και εγώ θα προτιμούσα να έχω μια Aprilia.... :P

Πάγο και λίγο φρέσκο λεμόνι... και εγώ έτσι το προτιμώ...

Καθυστερημένα φιλιά!

aggelika είπε...

ευχαριστώ για την πρόσκληση!! θα απαντήσω μέσα στο σκ..

Καλά το πρώτο δεν υπήρχε περίπτωση να είναι αλήθεια!!

? είπε...

και πάνω που θα ανακάλυπτα ότι σε λένε Ευτερπούλα..

Λυδία είπε...

Nikos K. χαχαχαχαχαχαχαχαχα! Το κρατάω για "καλλιτεχνικό" :P

Λυδία είπε...

Aggelika...μα σας έχω πρήξει με τα τραγούδια του Βασίλη :P Πολλά φιλιά!