27 Μαΐ 2008

Μια Κυριακή ήταν και πέρασε...






Ήθελα τώρα να ήσουν εδώ.


Μαζί μου στο "κουτάκι" μου.


Να με έπαιρνες αγκαλιά και να μου έκοβες την ανάσα. Να αισθανόμουν τα χέρια σου στο δέρμα μου... ίσως και στα μαλλιά μου.



Να κλείδωνες μετά την πόρτα πίσω μας και να ξεκινούσαμε το περπάτημα... με κατεύθυνση ένα μέρος όμορφο και ήσυχο... όπως την Κυριακή! Θυμάσαι?

Να καθόμασταν πάλι σε έναν τοίχο κόντρα και να ακούγαμε εκείνη την γλυκιά φωνή, την όμορφη ,της κοπέλας με το πράσινο παντελόνι και τα σανδάλια... να μας τραγουδάει. Απ΄τα μέρη που μαι εγώ ξεύρουν να αγαπούν...

Να καπνίσουμε ένα τσιγάρο αγκαλιά και έπειτα να κοιταζόμαστε στα μάτια..

Τίποτα και συνάμα τόσα πολλά να πεις, που μπερδεύονται πριν γίνουν λέξεις και καταλήγεις να σωπαίνεις...

Να μου πεις πως τα μάτια μου είναι θάλασσα και δεν θα τα ξεχάσεις..."Αχ αυτά τα μάτια", να μου πεις και εγώ να δακρύσω πάλι...

Να αγοράσουμε ακόμα μια πράσινη χάρτινη πεταλούδα να φοράω στο αυτί....

Τα φώτα, να φτιάχνουν τον χάρτη της Αθήνας και να μιλάμε για την Ισπανία....

Για αυτό σου λέω...ήθελα τώρα να ήσουν εδώ. Μαζί μου στο "κουτάκι" μου. Να με έπαιρνες αγκαλιά και να μου έκοβες την ανάσα κι ας μην είναι σήμερα Κυριακή....

24 σχόλια:

akrat είπε...

να διαρκέσει ο έρως ....
καλησπέρα

Λυδία είπε...

@akrat__ σε ευχαριστώ για την ευχή (με έκανες να χαμογελάσω :P) και για το πέρασμα.

Καλησπέρες δροσερές, με θέα...

b|a|s|n\i/a είπε...

μα ήταν εκεί μαζί σου!
καλησπέρες πολλές!

neoinileias είπε...

...γιατί πάντα πρέπει να λέμε κάτι...

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Νομίζω αν του τα πείς και live θα έρθει να σε πάρει αγκαλιά..Καλό απόγευμα μαντάμ..:)-

Aristodimos είπε...

Θύμισες που σε ταξιδευουν σε πελάγη γνώριμα και ποθητα , κι αλλοτε καταιγίδες γεμίζουνε τα μάτια...

Καλησπέρα Λυδία
Αρης

Όναρ είπε...

Πολύ γλυκό ποστ..Καλημέρες απαλές..

Unknown είπε...

αυτήν την πεταλούδα στο αυτί...

πάρτην και φόρα την...

...θα την δουν κι άλλα λουλούδια...

φιλιά βρόχινα...

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Aν αυτή την πεταλούδα την φορέσει θα πέσει τρελλή φαγούρα..Τουλάχιστον τα λουλούδια δεν τρώγονται..:)

jacki είπε...

Εγώ να πω ότι τετάρτη ήταν και πάει...
Με εκφράζει απόψε.
Καληνύχτα.

BlaCk piTt είπε...

...so sweet...
η απόσταση και ο χρόνος είναι ένα τίποτα, μονάχα νούμερα...Νούμερα και χρήμα..Χρήμα και αξίες...Αξίες και ζωή..Ζωή και άνθρωπος..Άνθρωπος και θάνατος.

Ανώνυμος είπε...

Εύχομαι να έρθει και σήμερα και κάθε μέρα και να είναι σα να ξημερώνει Κυριακή!
Καλημέρα

Λυδία είπε...

@__b|a|s|n\i/a... σα να έχεις δίκιο... εκεί ήταν. Και όσο το σκέφτομαι, τόσο χαμογελάω...

Λυδία είπε...

@__neoinileias... σε ευχαριστώ που πέρασες...

Λυδία είπε...

Νίκο μου, ωραίο πράγμα η αγκαλιά... με λίγα πράγματα μπορείς να την συγκρίνεις... Πολλά φιλιά!

Λυδία είπε...

@__ Γιατί ηθάλασσα, ποτέ δεν είναι ίδια σε όλα τα σημεία της Άρη μου.... Καλημέρες και αγκαλιές...

Λυδία είπε...

@__Όναρ... καλημέρα και σε ευχαριστώ για την βόλτα σου...

Λυδία είπε...

@_Νεράιδα μου, θα την φορέσω μια νύχτα που ο ήλιος θα έχει κρυφτεί...

Λυδία είπε...

@___ Νικό μου και εσύ δεν τρώγεσαι!!! χαχαχαχα!
Φιλιά πολλά αγόραρε!

Λυδία είπε...

@__jacki... και κάπως έτσι, έφτασε Παρασκευή... Καλημερες...

Λυδία είπε...

@__BlaCk piTt... να σου πω την αλήθεια, είχα κάτι πιο αισιόδοξο στο μυαλό μου...:P Πάντως, ναι, όλα δένουν... όλα ένα!

Λυδία είπε...

@__stalagmatia... σε ευχαριστώ πολύ! και για τις ευχές και για το πέρασμα!

meltemi είπε...

Μου λείπουν αυτές οι Κυριακές...γλυκιά ανάμνηση στα χείλη...


Μια αγκαλιά απο μένα..

Λυδία είπε...

και μένα το ίδιο meltemi μου... Ζεστή η αγκαλιά σου...
Πολλά φιλιά!