28 Μαΐ 2008

Αυτό που ήξερα...




Αυτό το τραγούδι , πρέπει να το ακούσεις... όπως και δήποτε!!!


Στίχοι: Λίλιαν Δημητρακοπούλου
Μουσική: Δημήτρης Κοργιαλάς
Πρώτη εκτέλεση: Ευριδίκη

Μέσα στα χρώματα τα μπλε, τα μωβ και τα γαλάζια
Να ταξιδεύουμε αγκαλιά στου έρωτα το φως
Εσύ να στέκεσαι ψηλά στα πιο ψηλά περβάζια
Κι εγώ για να 'μαι γύρω σου, να γίνομαι ουρανός

Μέσα από ψέματα γλυκά κι από πικρές αλήθειες
Να ξεπερνάμε τις παλιές ανόητες συνήθειες
Απ' όλα όσα ζήσαμε κι αφήσαμε στο χθες
Και να γεννιόμαστε ξανά σαν άγγελοι-εραστές

Αυτό που πάντα ήξερα μωρό μου κατά βάθος
Είναι πως θα σε γνώριζα σε τούτη τη ζωή
Πώς θα 'σβηνες τα λάθη μου και θ' άναβες το πάθος
Και να που ετοιμάζομαι να ζήσω μια γιορτή

Μέσα από μαύρες διαδρομές κι ένοχα μονοπάτια
Τα βήματά μου δύσκολα μ' έφεραν μέχρι εδώ
Το θάνατό μου νίκησαν τα σκοτεινά σου μάτια
Και μ' έμαθες απ' την αρχή να λέω σ' αγαπώ

Αυτό που πάντα πίστευα αγάπη κι έρωτά μου
Είναι ότι θα σ' έβρισκα, πως ήσουν κάπου εδώ
Μαζί σου τώρα πάρε με και κράτα με καρδιά μου
Και φώτιζε το δρόμο μου να μη ξαναχαθώ

Έχω μια τρέλα με την Ευριδίκη.. την θεωρώ μοναδική φωνή... αυτό το τραγουδάκι, είναι αφιερωμένο όπως καταλαβαίνεις... σε δυο μάτια! Αλήθεια, εσύ που θα το αφιέρωνες???

Καλημέρες προβληματισμένες σήμερα....

19 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

φοβερό τραγούδι! προσπάθησα να το ακούσω εν μέσω φωνών, τηλεφωνημάτων, εμαιλ, θα το ακούσω και αργότερα με πιο ησυχία.
σε τι άλλο θα μπορούσε να το αφιερώσει κανείς παρά στα μάτια που έχει απέναντί του ή σε αυτά που θα 'θελε να είχε;
καλημέρες πολλές!

akrat είπε...

να σου πω την αλήθεια?
εγώ δεν μπορώ τις τάβλας άσματα αλλά έχει ενδιαφέρον το άσμα...
αν θα το αφιέρωνα κάπου αυτό το άσμα σίγουρα θα ήταν σε καμμιά τέως...
γιατί στην κοπέλλα που αγαπώ και λατρεύω θα τις αφιέρωνα... (ξέρει αυτή...)και κάνε ροκαμπιλάδικο να χωρέψει...

καλημερούδιαααααααα και να είστε πάντα ερωτευμένη

Λυδία είπε...

@_b|a|s|n\i/a... στη δουλειά και εσύ?? Κουράγιο!! Παρασκευή σήμερα... Μια παραλία και τον ήχο τον κυμάτων.. αυτό να σκέφτεσαι... ίσως και τα μάτια που λέγαμε...
Καλημέρες!

Λυδία είπε...

@__akrat... Είμαι του μελανχολικού... τι να πω άλλο :P Φωνάρα όμως... δεν μπορείς να πεις...! Καλημέρα και από μένα!!!

aggelika είπε...

Ωραίο και το μελαγχολικό καμιά φορά! Γιατί όχι...
Πράγματι πολύ δυνατοί στίχοι, αν και η Ευρυδίκη δεν μου αρέσει και τόσο.
..δεν ξέρω σε ποιον θα το αφιέρωνα

Καλή σου μέρα..

Λυδία είπε...

Aggelika καλημέρα και σε σενα! Δεν νομιζω να μην πάει κάπου το μυαλό σου :P
πολλά φιλιά!

iLiAs είπε...

..καλό απογευμα και να εχεις ένα υπέροχο, τρελό σαββατοκυριακο :)
..και 'δω τρελός :)

Λυδία είπε...

ilia καλο σκ! (Οι τρέλες, εννοούνται!! :P)

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Σε σένα έρωτα μου..που αλλού;

ΥΠΟΓΡΑΦΗ:Η διαδικτυακή σου αγάπη..:)-

Aristodimos είπε...

" Και μ' έμαθες απ' την αρχή να λέω σ' αγαπώ "

Που αλλου θα μπορούσε καποιος να αφιερώσει αυτα τα λόγια παρα μονο στο έτερον του ήμισυ...

Καλημέρα Λυδία μου

Όμορφο Σαββατοκύριακο να εχεις

Αρης

Unknown είπε...

κάθε φορά και εκεί που ορίζει η ψυχή...

σ' ένα καινούργιο ταξίδι...

φιλιά βρόχινα...

jacki είπε...

Καλημέρα.
Όμορφο το άσμα. Αν και αυτήν την περίοδο βρίσκομαι σε φάση άρνησης. Αλλά δεν μπορώ να αρνηθώ ότι το τραγούδι είναι όμορφο.

? είπε...

7 Ιουνίου κυκλοφορούν τα Βατόμουρα ;-)

Ανώνυμος είπε...

σε δυο μάτια...
που αλλού;;;

την καληνύχτα μου...

Λυδία είπε...

@__Διαδικτυακή μου αγάπη καλημέρα!!! thnx :P

Λυδία είπε...

@__Άρη μου... δίκιο έχεις! ΚΑλημέρες...

Λυδία είπε...

@_Νεράιδα μου, η ψυχή του καθενος, δείχνει δρόμους άλλους... καμια φορά δεν ακούμε...

Λυδία είπε...

@_jacki μου, όλα όσα έρχονται (κυρίως τα άσχημα)κάποια στιγμή θα φύγουν... όσο απλά ήρθαν... κανόνες βλέπεις...:)

Λυδία είπε...

@_εραστής της ζωής...ένα ζευγάρι μάτια.. αφιερωμένο σε αυτά λοιπόν...