11 Μαΐ 2008

Με υπογραφή... όχι αστεία :P



Ο Άρης με κάλεσε σε ένα ΄νέο παιχνίδι που κυκλοφορεί και πραγματικά βρίσκω πολύ ενδιαφέρον...


Οι κανόνες λοιπόν είναι:

1. Γράψε
2.Σκάναρε (ή φωτογράφισε… )
3. Πόσταρε.
4. Ειδοποίησε!Απαραίτητα στο τέλος του ποστ γράψε: για το http://autographcollectors.blogspot.com/
5. Προσκάλεσε άλλους 5 ή και περισσότερους bloggers να συμμετέχουν.

Έτσι, το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό΄να γράψω, ήταν η εισαγωγή του Θανάση Παπακωνσταντίνου στο τραγούδι (που πολύ αγαπώ) " Όταν χαράζει". Την παραθέτω σε χειρόγραφο λοιπόν... Δεν είναι και της καλύτερης ποιότητας η φωτογραφία μα το σκάνερ μου ... απεργεί :P


Ειδοποιώ: autographcollectors
Προσκαλώ λοιπόν τους... jacki νίκο μου biologist νεράιδα μου . Λόγο του ότι έχω δει χειρόγραφες αναρτήσεις σε πολλά από τα αγαπημένα μου blog, αφήνω την πρόσκληση ανοιχτή για όποιον θέλει να συμμετάσχει..
Υ. Γ. Πέρασε γρήγορα το σ/κ ή μου φάνηκε????

11 σχόλια:

Autographcollectors είπε...

Ωραία επιλογή...
Λυδία, σ' ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο "Ιδιογράφως".
Το σημείωμα αναρτήθηκε στο blog

Λυδία είπε...

Εγώ ευχαριστώ για την πολύ πολύ όμορφη προσπάθεια σας...

Καλησπέρες!

Sanity Loss Era είπε...

Ασχετο, αλλα το "Οταν χαραζει" ειναι απο τα αγαπημενα μου τραγουδια..

Λυδία είπε...

καθόλου ασχετο! και μένα είναι απο τα πολύ αγαπημένα μο κομμάτια!

Πολλά φιλια!

Λυδία είπε...

καθόλου ασχετο! και μένα είναι απο τα πολύ αγαπημένα μο κομμάτια!

Πολλά φιλια!

? είπε...

πέρασε το σαβ/κο και πολύ γρήγορα μάλιστα..ας έρθει το ίδιο γρήγορα το καλοκαίρι ;-)

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Kαλησπέρα απο τον"ΝΙΚΟ ΣΟΥ"..:)
Θα το παίξω σύντομα..το παιχνίδι που με προσκάλεσες.
Φιλάκια πολλά..

Λυδία είπε...

Ναι βρε Νικόλα! Να έρθει γρήγορα και το καλοκαίρι! Πεθύμησα τη μυρωδιά αντηλιακού και την δροσιά της θάλασσας!!
Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις!!

Λυδία είπε...

Νίκο μου :P , περιμένω να δώ το δικό σου χειρόγραφο! Πολλά φιλια!

Συβίλλα είπε...

Καλησπέρα.

όμορφη γραφή, από όμορφους ανθρώπους φτιαγμένη...

Λυδία είπε...

Καλησπέρα και σε σένα! Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου και σε καλωσορίζω στον κόσμο το δικό μου που όλα είναι διαφοτεκά και όλα ένα...

Πολλά φιλιά!