6 Δεκ 2007

Ανάδρομος Ερμής και κουραφέξαλα!

Μάλλον εγωισμό το λένε αυτό το σφίξιμο στο στομάχι. Αυτό που χτυπάς την ψυχολογία σου σαν χταπόδι στα βράχια και δεν σηκώνεις το γαμημένο το τηλέφωνο να στείλεις ένα μήνυμα. Που πονάει το σώμα σου και εσύ, λες ανέκδοτα για Πόντιους και όλοι περνάνε καλά όταν είσαι στην παρέα... Γαμώ το Ζωδιακό μου κύκλο γαμώ!
Πώς γίνεται ρε παλικάρια, ο Ταύρος να πρέπει ντε και καλά να είναι ο ήρεμος και το καλό παιδί, που σκέφτεται δύο φορές πριν μιλήσει, για παράδειγμα και ο Τοξότης να είναι ο ξεροκέφαλος, ο εγωιστής ,ο "φεύγω και σας γράφω όλους". Δηλαδή χάλια τα νεύρα μου...
Δεν γίνετε ρε παιδί μου να ξετυλίγω ένα- ένα τα επιχειρήματά μου πάνω στο τραπέζι κατά την διάρκεια μιας συζήτησης, να μην συμφωνώ με τον συνομιλητή μου γιατί επιστημονικά αποδεδειγμένα είναι λάθος και εκείνος, αν τι να μου εκφράσει ένα λογικό επιχείρημα με τη σειρά του να μου πετάει κάτι του τύπου " Εμ βέβαια... Τοξότης δεν είσαι? Η ξεροκεφαλιά και το πείσμα τρέχουν στο αίμα σου..!!!" και να με αφήνει μαλάκα!...
Τι λε ρε φίλε??? Εγώ φταίω δηλαδή που καίει κάρβουνο ο κυριούλης?
Και να με συγχωρείτε δηλαδή... γιατί παρακαλώ κάθε φορά που πέφτει τ' ανάσκελο ο Ερμής εγώ ΔΕΝ πρέπει να βγω για καφέ??? Έχω μια φίλη η οποία υποστηρίζει ότι είναι λέει "μαθηματικά βέβαιο ότι θα περάσω σκατά". Με αυτό το σκεπτικό, γιατί να κάνω τον κόπο να αναπνέω, αφού μαλακία θα παιχτεί και τότε!! Και γιατί ΕΓΩ συγκεκριμένα? Δεν το κατάλαβα αυτό! Λιγουλάκι ρατσιστής ο Ερμάκος ή μου φαίνεται??? Όοοοχι, φωνάζει η φίλη μου, αυτό συμβαίνει γιατί επηρεάζει τα Ζώδια της Φωτιάς που ανήκει ο Τοξότης και όχι τα Ζώδια της Γης που ανήκω εγώ...
Δεν μπήκα καν στον κόπο να συνεχίσω την κουβέντα μας μετά από τέτοια αποστομωτική απάντηση. Ντύθηκα, στολίστηκα και πήγα cinema και πέρασα και φοβερά!!!
Όχι που θα κάτσω να σκάσω....

Δεν υπάρχουν σχόλια: