27 Δεκ 2007

Μετανιώνεις?

Κάθε λάθος που κάνω με μαθαίνει κάτι για μένα η για τα πρόσωπα που αγαπώ
Γυρνάει τούμπα την ψυχολογία μου και ανακατεύει την προσωπικότητά μου. Μου γελάει και με ειρωνεύεται από μακριά με κοιτάει στα μάτια και περιμένει να πω ''παραδίνομαι''.
Περιμένει να ξεχάσω,να το ξανακάνω και να ξαναγελάσει μαζί μου. Και εγώ δεν μιλάω...το κοιτάω στα μάτια,από όλες τις πιθανές οπτικές γωνίες, το επεξεργάζομαι. Tο πλησιάζω και το χαϊδεύω..είναι δικό μου...ψάχνομαι με τον εαυτό μου και κλαίω και γελάω και φωνάζω και το παίρνω μαζί μου από το χέρι....

Όσο με θυμάμαι πάντα περπατούσα κρατώντας ένα λάθος από το χέρι μέχρι κάποιο άλλο να πάρει την θέση του.
Όσο με θυμάμαι πότε δεν ξαναείδα κανένα.. Γιατί όπως λέει η Τζένη τα λάθη είναι καλή παρέα.... σε μαθαίνουν, σε κρατάνε αγκαλιά σε αφήνουν να βλέπεις και να κρίνεις μέσα από αυτά αλλά μία φορά είναι αρκετή .Μετά σε τρώνε λίγο λίγο σε πονάνε.....

Να μετανιώσω???γιατί? Πέρασα καλά και άσχημα...εγώ!!!Με πόνεσαν και δεν θέλω να τα ξαναδώ μπροστά μου. Με έμαθαν και με παραπλάνησαν και μου φώναζαν εις το επανειδειν κάθε φορά...Πότε τα ίδια φώναζα εγώ και ήταν σειρά μου να χαμογελάσω....!

Κακό σε άνθρωπο μην κάνεις ποτέ... Αυτό είναι το μόνο για το οποίο οφείλεις να μετανιώσεις Το οφείλεις σε σένα,στα άλλα λάθη που προσπάθησαν κάτι να σου μάθουν,στα μάτια σου το οφείλεις που έκαιγαν και στην ψυχή σου....

Δεν υπάρχουν σχόλια: